ترفند هوشمند طراحی وب که هیچ کس در مورد آن بحث نمی کند - خدمات طراحی وب سایت

Wiki Article

اگر تصمیم دارید از خدمات کاسپید جهت طراحی فروشگاه اینترنتی استفاده کنید، می توانید از بابت رعایت کامل اصول سئو در پیاده سازی سایت نیز اطمینان خاطر داسته باشید.

در طی این روند، آنها در تلاشند بهترین شرکتی را پیدا کنند که نیازهای خاص آنها را برآورده سازد. آنها سعی می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند که شرکت مورد نظر چقدر متخصص است و خدمات یا محصول مورد نظر خود را با چه کیفیتی دریافت می‌کنند. به این ترتیب با ارائه اطلاعات و مقالاتی که دانش، نمونه کارهای شما، توصیفات مشتری و غیره را نشان می‌دهد، می‌توان به بازدید کنندگان کمک کرد.

شروع پشتیبانی یکساله وب سایت ( شامل آپدیت های نرم افزاری – برطرف کردن اشکالات احتمالی و فنی وب سایت )

در صورت میزبانی سایت در فضای هاست داخل ایران دارکوب اس اس ال به صورت رایگان برای کلیه دامنه ها صادر می گردد.

جهت یافتن هدف نهایی برای کسب و کارتان پیشنهاد می‌کنیم لیستی از پرسش های زیر را پاسخ دهید:

معمولاً فروشگاه های فیزیکی از بزرگ تا کوچک هزینه های جانبی بسیار زیادی را در طول سال متحمل میشوند. این هزینه ها شامل اجاره مکان فروشگاه ، هزینه مصرف آب و برق و ... ، هزینه استخدام نیروی فروشنده و خدماتی ، عوارضات شهری و .

چنین طراحی سایت حرفه ای نمی تواند تاثیر مثبتی در جهت جذب مشتریان فروشگاه آنلاین شما خواهد داشت.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

به طور معمول، وب سایت شخصی توسط شخصی خاص مانند یک هنرمند، موسیقی‌دان، عکاس یا … ایجاد می‌شود که به تبلیغ شخصی علاقه مند است.

بسیاری از کارهای روزمره که با صرف هزینه بسیار و تلف کردن زمان همراه بود ، امروزه با سرعتی بسیار بالا و کیفیتی به مراتب بهتر از قبل در حال انجام گرفتن است.

برای داشتن یک سایت حرفه‌ای، ابتدا اطلاعات مهم کسب‌وکارتان مثل نام، آدرس و شماره تماس را تکمیل کنید. سپس می‌توانید تنظیماتی مثل اتصال به دامنه دلخواه، درگاه پرداخت آنلاین، اینماد و موارد دیگر را مطابق با آموزش‌ها انجام دهید یا از تیم ویترین کمک بگیرید. در این مرحله زیرساخت فعالیت آنلاین شما آماده شده است!

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

از مهم ترین ویژگی های کاسپید در طراحی سایت فروشگاهی ، اجرای آن بصورت کاملا اختصاصی و بر اساس نیاز و درخواست کارفرما می باشد. ما به هیچ وجه از هیچ پکیج فروشگاه ساز آماده ای استفاده نمی کنیم و طراحی سایت را بصورت کاملا اختصاصی طراحی و برنامه نویسی می کنیم بگونه ای که تمامی نیازهای شما با توجه به نوع محصول و مخاطبین شما سنجیده شده و تمامی الگوریتم های فروش، تخفیف و ارسال کالا پیاده سازی میشوند.

از عنوان ها و تیترهای کامل و منحصر به فرد استفاده نمایید.
۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

همچنین شما به عنوان شخصی که یک سایت سرگرمی دارد، می‌توانید با توجه به مشخصات کسب و کارتان، تبلیغات کاملا موثری را در صفحه سایت خود قرار داده و از این طریق سودآوری داشته باشید.

آدرس: تهران، خیابان حبیب اله، ادامه مطلب بالاتر از میدان حسن حسینی، پلاک ۵۶،ایستگاه نوآوری شریف، ساختمان شماره ۱، شرکت ایده کاوان سرآمد سیستم.

برای راه‌ اندازی یک وب‌ سایت در فضای اینترنت بعد از طراحی قالب سایت ، باید به دنبال تهیه‌ یک هاست مناسب برای خود باشید.

مرکز نوآوری: تهران، نارمک، خیابان حیدرخانی، مرکز نوآوری نیترو، واحد راستین وب

سفارش دهید سوالات متداول طراحی سایت پاسخ سوالات شما پیرامون خدمات طراحی سایت هیدیکا مارکتینگ

بزرگترین و معروفترین این نوع فروشگاه و پلتفرم های اینترنتی در ایران را میتوان سایت دیوار نامید.

«ویترین باعث می‌شه من روی پای خودم وایسم. چرا من باید ۱۰ تا ۱۵ درصد سودم رو از دست بدم، در حالی که با ویترین می‌تونم مستقیم به مشتری بفروشم؟»

خیر. دوره‌های پرداخت ویترین ۳ ماهه است و از زمانی که اولین پرداخت رو انجام می‌دید محاسبه می‌شه.

حریم خصوصی

جدید ترین قدیمی ترین بیشترین امتیاز دیدگاه درون خطی

همچنین ممکن کلیک کنید است لازم باشد افزونه ها یا تم های برتر را که می خواهید نصب توضیحات بیشتر کنید ، در نظر بگیرید.

ویترین ترکیبی از خدمات طراحی سایت و سایت ساز رو در اختیار شما می‌ذاره. یعنی مثل یه سایت ساز، شما می‌تونید سایت خودتون رو از ابتدا و بدون نیاز به کدنویسی بسازید. در ادامه با دیدن ویدئوهای آموزشی ویترین، قیمت طراحی سایت خودتون طراحی گرافیکی و محتوایی سایت رو پیش ببرید و کارهایی مثل اتصال سایت به درگاه پرداخت، خریداری دامنه اختصاصی یا گرفتن اینماد رو انجام بدید.

۱۴ روز رایگان امکانات ویترین را آزمایش کنید و بعد تصمیم بگیرید

Report this wiki page